Penghantaran/Pengeposan
1) Produk akan dipos selepas 100% pembayaran diterima DAN bukti transaksi telah diberi kepada pihak kami. Pembayaran tanpa bukti transaksi TIDAK akan diterima.
1) Parcel will be sent once the FULL payment has been received AND transaction proof is given to us. Payment without payment proof will NOT be accepted.
2) Produk akan di pos SETIAP HARI kecuali cuti umum.
2) Parcel will be posted EVERYDAY except on public holidays.
3) Untuk pengeposan pada hari yang SAMA, pembayaran hendaklah dilakukan sebelum jam 2 ptg pada hari tersebut.
3)For SAME day delivery, the payment MUST be made before 2pm on the same day.
4) Selesai membuat pembayaran, anda MESTI memaklumkan kepada pihak kami beserta BUKTI transaksi. Pihak kami TIDAK akan bertanggungjawab jika barang anda tidak dipos, walaupun telah membuat bayaran. Makluman boleh dilakukan melalui medium berikut:
3) Untuk pengeposan pada hari yang SAMA, pembayaran hendaklah dilakukan sebelum jam 2 ptg pada hari tersebut.
3)For SAME day delivery, the payment MUST be made before 2pm on the same day.
4) Selesai membuat pembayaran, anda MESTI memaklumkan kepada pihak kami beserta BUKTI transaksi. Pihak kami TIDAK akan bertanggungjawab jika barang anda tidak dipos, walaupun telah membuat bayaran. Makluman boleh dilakukan melalui medium berikut:
i. Email: naznis1910@gmail.com
ii. Sms/ Whatsapp: 017 4944938
iii. Facebook: Koleksi Naz
iv. Facebook Page: Produk kecantikan dan kesihatan Sg Petani
5) Semua pengeposan menggunakan khidmat pos laju. Kadar pos laju adalah seperti berikut:
5) All deliveries will be using pos laju. Pos laju rate is as follows:
Bagi 500g yang pertama;
Semenanjung Malaysia: RM 6
Sabah/Sarawak: RM10
Jika pembelian produk melebihi 500g, tambahan caj pos akan dikenakan.
If you buy a product(s) more than 500g, additional postage will be charged.
Polisi
1) Semua produk yang dijual dijamin 100% ORIGINAL.
2) Wang akan dikembalikan (sepenuhnya) jika anda dapati produk yang dijual adalah tiruan (sila sertakan bukti yang kukuh).
2) Money back guarantee if you found out the product sold is not genuine (with solid proof).
1) All product sold are guaranteed 100% genuine.
2) Wang akan dikembalikan (sepenuhnya) jika anda dapati produk yang dijual adalah tiruan (sila sertakan bukti yang kukuh).
2) Money back guarantee if you found out the product sold is not genuine (with solid proof).
3) Pengembalian wang hendaklah dituntut dalam masa 7 hari dari tarikh penerimaan produk dengan syarat produk tersebut masih dalam keadaan baru, TIDAK digunakan, TIDAK rosak dan sebagainya.
3) Money will be refunded 7 days after receiving the product, with the conditions the item is unused, not damage, etc.
4) Kami tidak bertanggungjawab jika berlaku kerosakan/kehilangan semasa pengeposan.
4) We will not responsible for any damage/lost caused during the delivery.
5) Setiap tempahan awal (booking) hendaklah disertakan dengan 50% deposit dari jumlah keseluruhan produk. Tempahan awal tanpa deposit adalah TIDAK dibenarkan.
5) 50% deposit must be made to book any product. Booking without deposit is STRICTLY prohibited.
6) Penukaran barang hanya dibenarkan jika berlaku kesilapan semasa pengeposan, seperti kod warna yang diterima tidak sama dengan yang ditempah, dan sebagainya dengan syarat produk tersebut masih dalam keadaan baru, BELUM digunakan, TIDAK rosak dan sebagainya.
3) Money will be refunded 7 days after receiving the product, with the conditions the item is unused, not damage, etc.
4) Kami tidak bertanggungjawab jika berlaku kerosakan/kehilangan semasa pengeposan.
4) We will not responsible for any damage/lost caused during the delivery.
5) Setiap tempahan awal (booking) hendaklah disertakan dengan 50% deposit dari jumlah keseluruhan produk. Tempahan awal tanpa deposit adalah TIDAK dibenarkan.
5) 50% deposit must be made to book any product. Booking without deposit is STRICTLY prohibited.
6) Penukaran barang hanya dibenarkan jika berlaku kesilapan semasa pengeposan, seperti kod warna yang diterima tidak sama dengan yang ditempah, dan sebagainya dengan syarat produk tersebut masih dalam keadaan baru, BELUM digunakan, TIDAK rosak dan sebagainya.
6) Return of the parcel is allowed if there is a mistake in the delivery, eg., wrong code sent with the conditions the item must be in new condition, unused, not damage, etc.
No comments:
Post a Comment